Arkadia i najnowsze źródło wiedzy wszystkich członków, rekrutów i kandydatów do Night Riders and Hunters.
I. Wybór przeciwników/ lista
System wybiera losowo serwer i sprawdza czy jest wystarczająca ilość graczy w twoim zasięgu /wartości bojowej/ do wypełnienia listy.
jeśli zakończy się sukcesem to pokaże przeciwników (z tego samego serwera np.5)
a jeśli nie zakończy się sukcesem to, (co często się zdarza w przypadku wysokich leveli, pobiera graczy z innego serwera i dodaje do listy zmiksowanych graczy z różnych serwerów, np. 22,15,9,7)
Nowa lista przeciwników jest delegowana z pozostałych serwerów:
gdy wszyscy przeciwnicy z poprzedniej listy zostali zaatakowani i nikt nie pozostał
każdej nocy to znaczy ze powinno się mieć różne serwery codziennie ( może to być różne dla wysokich leveli). System zawsze stara się nie pobierać tego samego serwera jakim był poprzedni, chyba ze jest to jedyna opcja.
II. W ciągu jednej godziny możesz być zaatakowany:
jeden raz na Arenie
jeden raz na CT
dwa razy na Arena prowincja room ( ze strata złota)
dwa razy na Circus prowincja room ( ze strata złota)
Wszystkie cztery areny są oddzielne ( niezależne).
III. Oferowani przeciwnicy:
Nawet dla przeciwników posortowanych po wartości bojowej podczas selekcji brane są następujące ograniczenia:
przeciwnicy są z zasięgu złota/ doświadczenia (własny level minus – 10 % własnego levelu)
i/lub są w zasięgu levelowym Areny (co oznacza ze mając level 58 możesz wylosować przeciwnika levelu 50 nawet, jeśli jest on poza twoim zasięgiem złota/doświadczenia. Nie ma ograniczeń wzwyż wiec możesz wylosować gracza nawet o 20 leveli większego od siebie, jeśli twoje statystyki są odpowiednio dobre).
Offline